Nyårsafton!

Hejsan på er alla!
Skulle jävlas lite med Emma i dag så spelade in när hon snarkade i natt men det hördes ingenting tråkigt nog :(
Somnade rätt sent tycker jag själv sen vaknade jag av att pappa väckte mig för mormor och Lasse samt Göran kom. Dom skulle äta lite gröt med oss som dom inte gjorde på julafton och sen fick jag 200 kronor av henne.
Sen när dom åkt så gick jag mamma och pappa upp till kvarnen och skulle kolla på jacka till pappa men han hittade ingenting. Pappa som är så anti mot att köpa raketer vilket jag förstår han i också så gjorde han det idag i alla fall och då började mamma frågasätta
Mamma: Vad kostade dom där då?
Pappa: 690 kronor.
Mamma: naaahij! Du fattar inte hur blåst du blivit va?
Pappa: Nej jag skojar bara med dig 99, men dock tyckte jag det var dyrt ändå, de va de sista!
Haha dom är för jävla sköna ibland asså :P
Ikväll eller ja idag så skall vi ha 5 kamp tydligen men vet inte vad och hur det skall gå till men det löser sig nog i slutändan. :)

Sen har jag faktiskt ingen aning om vad man skall hitte på! Pappa kollar skidor emma hemma på lunch mamma kollar på någonting annat på den andra tv:n...
Jajja nu är det kylskåpsränsning som gäller!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0