Onsdag redan!?



Redan uppe faktiskt.
Vaknade idag av klockan som ringde, visserligen så var det jävligt trökt att stiga upp men nu känner jag mig pigg :)
Ottilia ligger breve mig och vilar, hon känner sig jätte trött :P
I natt så fick jag sova själv på rummet :P Ottilia valde att ligga på en madrass under skrivbordet som man gjorde när man var liten och då får man ta konsekvenserna också :P
Så hon gick in och la sig på sitt rum och jag sov so en gud! :P
Spelat lite fia med knuff nu på morgonen, det går väll upp och ner :P
Ingen aning vad jag och Ottilia skall hitta på idag, igår sa vi att vi skulle komma på det igår vad vi skulle göra idag, men det blev annat att göra, ingenting viktigt om man säger så. Asså nu på hela jullovet så har jag varit uppe som längst i går och nog fan sovit som längs idag också, men snoozningen blev min polare :P
Sen kom det hit några till Anette och så, och två pjuklarvar. Men nu så känns det rätt lugnt i huset igen :P
Hittade någon jävla lista på spotify om årets låtar inför nyår 2010. Jaja det är uttjatade låtar men det funkar när man kanske inte hört dom på länge :P
Pratade med Johan idag på skype, några vettiga ord om man säger så :P Så skall vi nu ses i början av det nya året :)
men nu skall jag faktiskt dra upp Ottilia detta är så inte okej :P
Ha det bra så länge :)


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-29 @ 14:09:14
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0