Tisdag!?

Godmorgon!
Vaknade upp i Alskog med Ottilia på en madrass på golvet och fattade inte alls vart jag var någonstans!
Men men nu lever jag.
Upp och äta frukost och sen gick vi upp igen, Ottilia la sig i sängen igen och jag kollade lite på mitt körkorts program, Kan meddela hela världen att jag klarade två kategorier med vägmärken vilket blir en guldstjärna i kanten.
Sen Anna har ringt mig men det bröts så väntar mest på att hon skall ringa upp igen, lite dassigt att ringa ett samtal till Thiland :P
Idag så skall vi tydligen ut och åka pulka vilket vi får se hur det går, vill ändå ha med min kamera så man kan få lite fina bilder :D Men vi får se vad som händer, lite planer på om jag kanske skall åka hem på torsdag istället för på onsdag vilket är i morgon men vi får som sagt se hur det blir, allt hänger på hur Ottilia skall göra med Jossan.
Om man kanske skall ta och införskaffa sig ett annat körkortsprogram eller någonting, men just nu så är det slapp som gäller. Kanske skall in och fisa lite på LA UR EN TIA!?
haha, men nu skall jag kolla lite på nätet och hoppa på Ottilia! :D Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0