Träning!

Hallå på er alla läsare!
Igår var jag och Ottilia och julhandlade. Vi blev klara med alla julklapparna och sen avslutade vi med att vi tog en fika nere på märtas kaffée
Sen gick vi hem till mig hos mamma och pappa och snackade lite skit och så och kollade lite på film sen kom hemmes mamma och pappa och hämtade henne. Sen blev det mumma mat som pappa lagade och jag ritade en bild på hans nya bil haha tradition sen när man var liten :P
Sen blev ja så rastlös så gick ut till pappa i garaget där vi fastnade en liten stund sen fick jag enbrosch av pappa med ett merca märke på vad annars :P?
 och nu har den fått den hedliga platsen!! Min jacka! Och hoppas fan att den sitter kvar där nu så den inte rammlar av då kommer både jag och pappa börja gråta! :P
shit så mycket det snöar!
Snart skall jag cykla till spinningen medan mamma skall gå jag har skavsår så kan inte  gå med henne :P Men hoppas man inte ramlar och slår ihjäl sig bara :P :D

Kommentarer
Postat av: Ottilia

As mys hade vi, får bli en helt du och jag snart! ! :D pussen

2010-12-19 @ 14:28:09
URL: http://adhdbarnensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0