Alskog city

Russell Ira Crowe!
Kan det verkligen finnas någon annan där ute som är snyggare än han!? Knappast!
Måste snart ta och förvärkla min drömm innan den går upp i rök!
Allting kan hända så snart måste jag resa iväg och bara få se människan! :D Mycket kärlek till han!! :D







Just nu så är jag hemma hos Ottilia, hon lyssnar på någon videoblogg med Kissies, ursch!
Idag har det inte blivit mycket gjort, bara chilling in the hood! Men det är skönt det med ;)
Dessutom har Hanna varit lite rolig av sig så nu väntas det bara på ett sms! ;)
I morgon så kanske jag och Ottilia skall åka pulka bakom en lastare :P vi får se vad som händer, och självklart så är kameran med så just nu så är hon min modell och hon börjar tröttna rätt hårt på mig för ja åplåtar henne hela tiden och sen nu så har jag kommit på hur man filmar med den också så det gör ju livet bara ännu roligare ;) Men nu skall ja smiska på Ottilia igen :P haha nu skall det blåtas på :P Kolla in min nya fotoblogg om det nu behagas för folket! Situationsystem.blogg.se    :D







blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0