Hemma igen!

Hejsan!
Sitter hemma hos mamma och pappa och verkligen är skit död, så orkar inte skriva så mycket.
Idag har jag och Ottilia faktiskt inte gjort någonting utan bara tagit det lugnt innan bussen gick och sen har jag varit hemma i lägenheten på Gråbo i kanske två timmar sen kom mamma och hämtade mig så skulle vi äta och ja nu sitter jag här. Emma slutar väl klockan nio  så då får man träffa henne men kan lova er att ikväll så kommer jag somna tidigt och länge!
I morgon så är det ju nyårsafton och vet faktiskt ännu inte vad som står på schemat eller jo typ datorn och sängen :P Samt systemkameran.
Chattade med Anna idag så man började sakna henne ännu mer!
Sen skall jag nog tvinga Marion att umgås lite med mig också! :)
Sitter faktiskt just nu och kollar på Jerry Springer, haha fråga mig inte varför för jag vet att det är patetiskt, men det kanske är därför man kollar på det :P? Se hur dom verkligen gör bort sig :P haha
Hittade en så äckligt jävla patetisk och falsk tidningsnotis på internet. Vet inte när den skrevs men det löd så här.

Lyckliga människor behöver inte blogga
- Lyckliga människor bloggar aldrig. Det gör mest de som vill få ut sin ångest och ilska.
Insändaren , Stockholm

Det är ju dock ett jävla skämt...

Nu skall jag gå och sno en skummtomte :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0