Alltid något!

Irriterande som fan!
 Jag som verkligen tänkte vara sjuk eller någonting idag, men sen när jag tar mig i kragen och sparkar mig själv i röven några gånger och verkligen inte hittar något fel på mig, eller jo lite ont i halsen och nu har jag lite ont i magen, men det hindrar inte mig!!!
Jag skulle precis gå till bussen hade tre minuter till godo joo men soim vanligt så vet jag inte vart min korthållare är, och jag brukar faktiskt hitta den men neej faktiskt inte, har fett dåligt samvete eftersom jag ringde till pappa och skulle höra om den låg hemma men han låg och sov så jag väckte han så känner mig fett taskig.
Så just nu så blir jag bara mer och mer irriterad eftersom alla skall ha sitt busskort, alla förutom EN som absolut inte skulle kunna låna ut sitt busskort, idiotiska jävel!
Nej nu får ja väl ligga och chilla galet eftersom jag är rätt säker på att den ligger hemma hos mamma och pappa, så får väl vänta på att pappa skall ringa.
laaaaaaaaaaaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0