Du kan du lilla gubben

God morgon darlings, vad gör ni?
Jag sitter med min gula tunika och leggings och flame strumpor som jag fått av pappa, skall snart byta om seriöst. Idag får vi inte glömma so böckerna!!!!
Hanna kör en Bad HÅR dag!
Orkar verkligen inte duscha för att de skall lägga sig så då får det bli uppsatt.Vet inte om jag sagt detta men jag var hos läkaren i måndags och som vanligt så skulle dom plåga mig men den här gången va värre! jag tror aldrig det har gjort så jävla ont! Jag svär jag var två sekunder från att börja gråta! Då kanske ni kan förstå mig!
Och tacken för man plågat sig så fick man en reflex! vafan skall jag med den till liksom!
Nej skit sjukhus.
Asså personalen borde ju ha något hårt i röven, eftersom dom aldrig kommer, dom skulle kolla till min 09:00 och nu är klockan 09:21.
Får väl gå in till dom som vanligt!
Måste pumpa luft i min cykel också, skall man orka att göra det nu!?
Undra vad som kommer hända i skolan idag... kanske nägot sexigt ationellt prov;) haha jaa ni vem vet.


- Du kan säga hur mycket du vill för du kommer aldrig kunna busta mig darling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0