Fredan med både plus och minus i kanten.

Hejsan, kanske skall börja med att jag har fått ny dator :)
dator
Idag var det skola, soft som fan, men rätt tråkigt för väntade bara på att jag skulle få hämta ut min dator. haha jag vet den är skit ful, men ibland så får man leva med fula saker, vilket gör att jag och min dator passar fett bra ihop :)
Var med mamma idag, vi gick till affären och chillade galet :)
Sen blev det bråttom hem för Ottilia och hennes pappa satt och väntade på mig så det blev en snabb packning och tror ni inte att jag skall glömma någonting viktigt hemma då?
Bytte precis jacka, vilket betyder att min mobil ligger hemma, kanske skönt men just nu så känns det som om jag lider...Hör av mig senare, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0