God morgon

God morgon på er!
Igåår så gick jag och la mig tio i ett och skulle upp tio i två men inte fan brydde jag mig om det!
jag sov som ett litet barn! jävla skit!
Gnisslade tydligen tänderna som bara den haha har vaknat flera gånger över att ottilia säger att jag skall sluta gnissla tänder och att hon puffar på min men saken va ju att jag började lika fort igen xD
Idag så skall vi träffa jossan en stund, Hanna kommer dock inte vara så trött, men men, Charlotte kommer ikväll också och skall ta hit sin dator så skall vi fortsätta spela, känns lite njaa  dom som egentligen skulle varit med är inte med typ, det känns lite tråkigt, men nu kommer hon i morgon och vi vet inte hur länge vi skall hålla på... kanske tills vi inte pallar se varandra längre :P
Nej men nu skall jag väl gå och äta trukost sen chilla galet:)
Puss
216433

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0