Godmorgon.

Godmorgon, nu är jag vaken efter en hård natt i Alskog.
Somnade kanske vid halv ett eller tidigare, och vaknade helt av mig själv klockan 09:00
Tänkte att jag kunde kolla lite internet men då vaknade Ottilia till när jag skulle ta medicin och blev sur och när ja skulle ta datorn och skit medens jag egentligen var tyst men hon halv sover väl, vet inte och bryr mig inte, :P
Men hon kan knappast få damp på mina tangenter för jag fick stå ut med hennes igår:P
Vad skall ni göra idag då?
Jag skall väl som sagt ut till Etelhem och chilla bananen.
Sen har jag ingen aning, det skall ju bli snöstorm här på Gotland, Man kan ju kanske hoppas att det inte blir någonting, för då kan jag och Ottilia dra in till stan och se "Farsan" Den är så grymt jävla rolig ^^
Och då kanske man kan pka hemförbi och baxa med sig sin telefon?
Ja du det kanske, får se hur vädret är först av allt!
gmorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0