Godnatt från Gråbo.

jnipmpHan är perfekt, han ser ut så som han skall. Han är helt jävla underbart snygg!
Han kommer bli min man men han vet bara inte om det!

En dag på stjärngatan som sagt :)
Chillade galet, som man också kan kallad det för och som man också behöver!
På tisdag så skall jag va med Mikaela och Charlotte :)
Då skall jag och Mikaela äntligen fixa över bilderna :)
Sen när jag kom hem idag, så spelade jag och Sakarias cs :) Börja träna lite inför lanet, som vi fortfarande inte vet när vi skall ha det, för det känns som om ingen kan och att ingen har någon större lust att angaskera sig i skiten, men vi får väl se hur det blir, tror faktiskt att jag skall spela på min bärbara dator då :) Känns som om det är mest värt.
Skall nog ta och snacka ihop mig lite med grabbarna!
Men nu skall jag försöka sova... känns inte som om jag kan det, men måste fan försöka nu!
klockan är tio över tålv och grannarna låter som om dom skulle ha fest, gu va jobbiga dom är!!!
Får se om jag skall på praktiken i morgon, har så ont i huvudet, men som det känns nu så skall jag inte.
Men men, puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0