Godnatt mina darlings :)

Hallå!
Ligger i sängen hemma hos ottilia på landet.
Försökte sova nyss, men det kunde ju jag ge fan i. Hon slutar jo aldrig snacka, är det inte de ena så börjar hon snacka om Skype! Fett jobbig guzz asså!
kollade på en sjukt bra film, så jag vet exakt vad jag skall göra i morgon när det skall bli skit väder :)
 men jag som alltid blir så jävla trött efter att kolla på filmer, hur skall nu detta gå?
Ikväll var det Tacos som stod på matsedeln.
Sen massa bus med ottilia som vanligt, i morgon bär det väl säkert av till Etelhem, då skall man sitta och chilla galet och kolla på medans Ottilia leker städtant :)
Nu skall jag väl säga godnatt för mig och här får ni lite överskottsenergi bilder :D
gnatt1
gnatt3
hanna 5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0