HOOOOOOOOOOOOOOOOOORA!

Helvetes dag!
 Funderar fan grymt mycket på att skriva ut mig från den här satans fitt skolan nu asså!
Jävla hora till lärare!
Ingenting kan få mig glad just nu känns det som!
 Asså för i helvete bråk hela jävla tiden hon får prata med mig om hon vill typ men när jag pratar ja då får hon mega damp och börjar gapa på mig medans hon är medveten om att det inte är någon ide för jag argumenterar tillbaka och on blir bara tyst!
Asså aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah är så jävla irriterad nu och sen skall man ha mötemed morsan och skolan i morgon! I helvete häller att jag tänker vara med på det där satans jävla kuk mötet!
Fyfan alla i min närvaro kommer få skit idag!

Kommentarer
Postat av: monica

Läge att vara för dig själv idag. Och i morgon är en ny dag.

Om det bara har blivit fel idag så kan det bara bli bättre i morgon. Kramiz

2010-02-25 @ 17:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0