Jag tror men kan aldrig veta helt!

Jag tror och hoppas, men kan aldrig vara säker!

Försov mig idag kan verkligen inte ha polare här till kvart över 12, måsts sova!
Det blir en buss till jobbet som går 08:05
Skall vara helt själv för att Marion känner sig lite halv dassig.
Måste snacka med henne om min lön för den har fortfarande inte kommit!
just nu så ligger jag på 0,24 kr på mitt kort, det är en härlig summa de :P
kanske bättre om man hade 0,01? jag vet inte, vill mest få in pengarna eftersom jag har skulder.
Fan det börjar spöka i min lägenhet nu i morse! Det låter hela tiden som om någon knackar och kommer imot saker!
två minuter kvar sen skall jag piila till bussen, Puss
Hanna 7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0