Massa problem!

Hejsan vad händer idag?
Idag har jag varit i skolan och det gick väl som det gick,
Har seriöst bråkat med läraren hela dagen, jag bad om hjälp men hon ignorerade mig så började jag gapa på henne om det jag behövde hjälp med men hon brydde sig inte, tror hon hatar mig eller något, sen sket ja i det för ja behövde hjälp kunde inte fortsätta annars men sen kommer hon när det är 5 minuter kvar av lektionen och ba Hanna varför jobbar inte du då sa ja att ja skiter i de för ja får ändå ingen hjälp då kommer hon "behöver du hjälp" jo juste du kan dra åt helvete, hon har seriöst ignorerat mig hela jävla dagen, då sket ja i det började få så jävla ont i huvudet så sjukanmälde mig och gick hem. För inte nog med det så satt jag och retade upp mig mer och mer på Rickard i min klass som sprider ut massa skit rykten eller ja skitsnack om mig som inte alls är sant!
Idag har jag varit ute och gott i kanske 50 minuter :) känner mig duktig men klagade jävligt mycket. Jus nu så sitter Davve och Marion här hemma hos mig.
Jag känner mig skit trött, vet inte vart jag skall ta vägen!
Skall ha möte senare idag, klockan tre så kan inte riktigt gå och lägga mig häller.
Har städat lite också i fall mamma vill komma införbi lägenheten så måste man fixa lite när man får fin besök :)
Jag vill till tandläkaren snart asså jag kan inte fortsätta leva så här, haha nu låter det som något helt annat men saken är att jag gnisslar tänderna som fan och behöver verkligen en skena men dom säger bara att du får ingen förän vi ser att du slipar ner dina tänder. Så när jag är tandlös så får jag väl det.
I morgon är jag ledig i från skolan för det är friluffsdag men dom som inte skall på det får stanna hemma visserligen får vi skolk men inte mitt fel att dom inte ger oss altenativ som att vara kvar i skolan och plugga!
Snackade med mimmi idag och jag hoppas fan att Rickard har en jävligt bra förklaring!
Svartsjuk för ja ställer upp för mina polare även om ja mår dåligt eller är trött som fan!
Man vet inte vad man har förän det är försent!
Nu blev det ett ganska långt inlägg för en gångs skull :)
Kommer ett till lite senare. Puss
Hanna 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0