Skooola!

Tja sitter i skolan har precis skrivit nationella proven det blev nog på tre a4 sidor, rätt nöjd ändå.
Skall vara med morsan idag vi skall ut och gå.
Snackade med pappa igår och kanske skall bort från denna ön om någon helg! Fyfan va skönt det skall bli!
Skoja inte om den saken.
Ikväll skall Anna och kanske Johan komma hem till mig, vi skall laga någon god mat och se på film :) kan bli rätt mysigt. Sov hemma hos Johan i natt, i morse när ja skulle gå ner till min lägenhet så mötte jag Sandra som va på väg till skolan, haha där gick jag med mian kuddar under armen. haha
Slutar skolan om 5 minuter, fyfan va skönt! sen hem och vila upp mig lite innan mamma kommer.
Men nu skall jag snacka med läraren och fixa ut mina papper.

Hanna 2

Kommentarer
Postat av: monica

bra jobbat Hanna. Du är bäst. kramiz

2010-02-12 @ 16:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0