Söndags morgon :)

Godmorgon, Vaknade 09:09
Kunde inte somna om igen som vaznligt, men rätt okey ändå, Diskade och har gjort fint nu:)
Nu är det bara lite små plock i lägenheten men det fixar man på tio minuter :)
Skall kanske komma hem en liten stund idag, Saknar Stjärngatan:)
Funderar på om man skall sova hemma men jag vet inte än. Skulle vart skönt, Men ändå skönt att få sova hemma i sin egna säng, en 90 säng, det känns lite för mig, haha plus att det ser ut som ett bombnedslag i mitt och emmas rum nu för att mamma och pappa håller på att fixa om det andra rummet, som alltså skall bli ett tv rum :)
Fan man saknar det rummet, man har haft mycket kul, plus att det va så mysigt där :)
Nu kommer en duktig bild av mig och jaa :)

mimi
disk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0