Stjärngatan

Det blir en dag på Stjärngatan.
Skall äta här. Så jag undrar vad det skall bli för mat ikväll...
Något förslag?
Sen skall jag väl tillbaka på Gråbo senare mot kvällen och handla, trpkigt men min kyl har inte så mycket att erbjuda.
Jag vill göra något roligt, men jag vet inte vad jag skall hitta på!
Jag hatar det här jävla vinter os! Det går mig fan på nerverna, det finns absolut ingenting roligt på tv:n om man bor på gråbo. Om man inte har alla barnprogrammskanalen :(
Får väl se, mamma städar och pappa kommer väl snart och skall sätta sig och kolla på bajs tv:n, hmm...Vad kan man göra?

Kommentarer
Postat av: ottiliahulti.blogg.se

ut åh åk pulke haha

2010-02-21 @ 16:42:03
Postat av: H A A N N N N A

haha jo men eller hur ottilia!

det kan du göra själv! :P

2010-02-21 @ 16:42:53
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0