Torsdag,

B-möte idag. gick väl som det gick.
Drog hem till Ottilia sen efter skolan men jobbigt när jag satt på bussen så rå glodde ett sär på mig så jag fick damp och nästan skrek ut " fyfan va jag hatar när folk bara gloor på en utan en mening med livet!"
då slutade hon att glo men lika fort så var hennes blick tillbaka! Dock inte mitt fel att ja va tio tusen gånger snyggare än henne!
Fixade om Ottilias blogg så nu är den ny är och nice igen!
Sen drog jag hem och träffade på Marion.
Och har snackat med mamma idag så hon kommer komma bort sen.
Vill att Mohammed skall komma hem så vi kan dra och fixa min dator IGEN!
Dom åvanför mig må jag säga är duktiga att dunka loss men det gör inte mig någonting, för jag kan jag med ja!
Får se vad mer som kommer hända idag :)
Kanske något roligt får man hoppas på.
Kanske blir det lan hemma hos mig på sportlovet, med mig David, Sakarias Ottilia och Johan :)
Marion lär också komma men inte spela :(
Alla kollar min facebook dirr!
Haha, så snygg film ja taggat upp Ottilia på :)
Nej men nu känns det som om det är dagt att göra om bloggen men vet inte än hur jag skall göra, men det känns som om ja skriver det kanske var och varannan dag.
Haha Jimmie Fors är det nya blocket, haha
Guu damp på folk. Asså orka folk som inte har någon humor alls i sig, vafan e det för inkompitent folk?
Nej tur man har sina vänner som har exakt samma humor som än själv :)
Tror jag skall glida vidare på internet nu. Men ni vet vart ni hittar mig!
Pappa i sommar skall du och jag på Sweden rock! :)
Längtar!
Har faktiskt några planer på sommaren!
Jag Anna Marion och Ottilia skall ta mopparna till Träkumla och chilla galet, tälta och skit, det kommer bli skit nice!
Saknar min Mumfiie som fan, vill bara att det skall bli vår igen så man kan ut och rasta lilla darlingen :)
Hanna 7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0