Tråkig blogg?

Hej asså ja måste verkligen bättra mig, det känns som om ingen läser min blogg längre och det kan jag förstå eftersom ja skriver om så tråkiga saker eller bara tre meningar men måste fan ta och ändra på det nu!
Idag så blir det ingen skola för Hanna Lindgren.
Känner att jag har fett ont i huvudet och så känner att jag borde vara hemma och vila upp mig men jag har faktiskt en hel del här hemma som jag också skall göra tex
Diska
Städa
okey det kanske inte låter mycket men jag kan lova att det är mycket!
tgfewtgwe
åioäö
poäyä
päohuä
Och som ni ser så kanske det behövs också!
I helgen blir det kanske fest, vem vet men hoppas på det som fan!
haha hittade dagens idag, en fjårtis som säger att det är fjårtis att ha löshår men sen säger hon själv att det har jag med men mitt är mkt snyggare som om inte det va fjårtis!?
Idag skall mohammed och lasse tillbaka med min dator, jag är mest orolig att dom kommer dra in den på service som vanligt medans som säger att dom skall kräva en ny om dom så skall behöva få snacka med chefen!
Jaga och!? vafan skall dom göra dom kommer bara tycka vi e dumma i huvudet typ men tycker det är riktigt dåligt gjort av dom att ge mig ett annat system än va jag skall ha och vissa funktioner funkar ju inte,... det äör en jävla skit dator rent ut sagt!

Ni får skriva till mig om hur jag skall göra med min blogg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HANNA! De är bara o giere de, me tanke på att vi både äter o skiter samtidigt via telefon kan vi ju städa samtidigt också, hahahahah ><

2010-02-03 @ 12:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0