Vi ses i dimman

Du vet inte ens själv vad du vill så fattar inte varför du kommer fram till mig och gnäller. Kom fan aldrig och snacka om förtroende med mig för du vet inte ens vad det betyder. Du är en jävel på att låssas vara någon annan än vem du egentligen är. Du är så patetisk snart är det en vecka sedan och jag känner inte alls att jag har förlorat någonting, du kan inte stå för dina åsikter som vissa andra kan!
Och jag undrar fan vem som är dum i huvudet, tror det nog är du som har svårt för att visa dina känslor. Du hade aldrig sagt de du gjorde om du inte hade känslor för mig. Du är galen, men som sagt lider inte, led bara första dagen men nu är jag mig själv, och nu vet jag vad jag vill och det är att absolut inte ha kontakt med dig, du visar bara vilken sann vänn du är!
Jag kan inte göra så mycket men än att skratta åt dig, fan bete dig du e fan 25 år och beter dig som 12! haha nej hu Dagens "vuxna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0