Vissa känslor förändras aldrig!

Hejsan!
Nu börjar jag tröttna på detta vädret asså!
Snö snö snö!
Det finns inga roliga människor som man kan fota och det finns inga roliga saker som man kan fota :(
Försöker skrammla ihop några roliga bilder men det går inte bra!
En på min present som jag fick av mamma, men asså det är bara en grej!
Vill ha massa roliga och framförallt fina foton, inte på mig själv utan annat också!
Jaha mina kära små vänner, vad skall man hitta på idag då?
Har haft praktik, det var väl kanske inte det roligaste men det duger.
Fick sluta tidigare och det blir Hanna alltid glad över :)
Måste åka och handla idag. hu det orkar jag inte, i början var det okey, men nu asså det är någontign man måste kämpa för att kunna orka, just nu känns det som om man ser dubbelt på grund av min trötthet.
Måste gå och lägga mig tidigare ikväll, men jag försökte faktiskt igår men jag kunde inte somna!
Jag vill gära något roligt med livet men som vadå!? Jag vill flytta till stockholm känns som att det finns roligare saker där än vad det finns här hemma!
Vill börja jobba istället för att gå i skolan, men ändå så vill jag gå i skolan.
Igår var inte riktigt mig kväll... Snackade med mamma och pappa och frågade när deras popgiss va och det visade sig att jag kommer stanna kvar på denna ön i minst tre veckor till :( Fan jag som trodde att detta kunde röra sig om någon vecka bara...Det gör mig så jävla låg att veta att det inte händer någonting, blir rent ut sagt depprimerad över att veta detta.
Kul att veta att man bara kommer sitta i sin lägenhet i tre helger, tänker knappast fly hem nu mera, det orkar jag inte jag är vuxen nu. Kan inte hålla på så här längre, nej nu skall jag in  i Lägenheten och se vad det är för folk där, Puss
Hanna 7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0