100 mbt

Hejsan, har svidat hela dagen vill ja lova, och nu, nu äntligen funkar mitt internet, det är som en solig dag på bahamas asså ingenting kan gå fel, de e väl bara datorn som skall havvirera nu...
Mohammed städar mitt förråd mumma de, haha ja och marion bråkade med mackan idag eller ja bråkade och bråkade vi sveed på han som fan och höll på tillslut tyckte jag fan synd om pojken! men nu har han lovat att va med mig varje dag fram tills söndag då dissar han mig igen, vilken pussy!
men men skiter i vilket nu känns det som för e så happy!
Gick upp klockan 7 idag och tvättade kan behövas började ju inte förens kvart över tio, va till och med i tid till lektionen men hade sån fet skallvärk så gick hem efter den lektionen. Hoppas bara Mappe sa att ja va sjuk annars får man väl skolk som vanligt...
Älskar min pappa som är guld värld som fixar bra internet till mig och som ställer upp! Älskar diig
 Ottilia kommer hit snart, hon tror dock ja skall äta på GKK med henne men det kan hon glömma :P
hhaa inga pengar och inte alls sugen på pizza när jag har mitt salladshuvud i kylen! mumma!
nej men skall väl fortsätta kolla runt lite och kanske kommer det ett inlägg till... :)
 Puss
bakefrån

Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra tjejjer skall ha bra grejjer !

2010-01-13 @ 20:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0