200 inlägg!

Hejsan, har för det mesta bara tagit det lugnt idag.
Försökte göra spagetti och skinksås!
Skinksåsen smakar bara salt och mjöl och spagettin va hård!
fyfan känns som om ja inte borde bli kock!
Mamma och pappa kom hit med Emmas säng, så nu har jag två 105 sängar :) 105+105=210 hääärligt de!
Sen skall ja väl in till boendet och dela mina drugs! härligt de med:P
Har precis gjort om min blogg och blev ganska nöjd med den så får se vad ni tycker om den!
Ottilia har inte vaknat än, orka bry sig finns annat ja kan göra!
uvibjnlkmö

Kommentarer
Postat av: monica

snyggt med svart bakgrund. ha det riktigt gott.

kramiz mamma mu

2010-01-17 @ 16:10:30
Postat av: Agge

210 !

Det är t.o.m. bredare än långt.

Snygg Blogg men de gamla bilderna var mycket snyggare.

Släng det där gamla cigg-kortet !

Det ser bara punchigt ut med en fjortis som röker.

2010-01-17 @ 16:17:01
Postat av: Hanna Lindgren

Det är dock inte jag som röker...

2010-01-17 @ 16:29:28
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0