AHANNA!

Till min kära Marion för att du skall läsa detta inlägg:)
Älskar dig min finaste!
Men fyfan .... känns inte som att man kan yttra sig riktigt som man vill för man vet aldrig vilka som kollar min blogg, haha men fyfan jag sitter här och dö av skratt rent ut sagt!
Lyssnar på Aqua om ni vill veta xD
Längtar tills i morgon, vet inte varför, känner mig så jävla trött så ja tror jag skall sova snart så ja kan sova ut och så ja blir pigg för alltid när Mackan är här så blir ja skit svidig och trött redan vid halv nio typ och vill bara ligga i sängen och mysa men det vill aldrig han, haha!
Funderar på att fixa om min blogg igen men får kolla om ja hittar och kommer på några snygga ideeer:P
Puss på ruman:)
ioöuyoö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0