Frågestund på morgonen

1.Vad är det roligaste minnet du har?
- Har så många!

2.vilken var din roligaste fylla?
- Haha, ja du när jag stukade foten så bjöd ja mycket på mig själv.

3.Hur reagerar du om du ser en skit snygg kille på stan?
- säger fyfan va snygg och släpper inte blicken.

4.Tycker du att det är kul att blogga?
- Ja, skönt att skriva av sig.

5.Vilka andra bloggar läser du?
-Mina vänners bara,

6.Vilken är din favoritfärg?
- Skall vara ärlig och säga att jag inte har någon.

7.Vilken är din favorit parfym?
- Det var svårt gillar alla jag har nu men kanske Escada Rockin Rio

8. Hur klär du dig helst en vanlig dag?
- Lerrings sen mjukisbyxor sen ett linne och sen en stor tröja över det.

9.Bor du hemma?
- Nej jag bor inte hemma, jag har eget place, en tvåa för mig själv.

10. Har du någon priercing?
- Två hål i läppen ett i varje ögonbryn ett i naveln ett i tungan.
Dom som jag har i nu är öonbrynet, tungan och navelen.

11. Har du någon tatuering?
- Ja jag harfaktiskt två men funderar på vart jag skall sätta den tredje!

12. Gjorde det ont att pierca dig?
- Ont och ont, Det känndes i tungan efter, annars va det ingen fara med navelen och ögonbrynet.

13.Gjorde det ont att tatuera sig?
- Nej det gjorde faktiskt inte så ont som jag trodde att det skulle göra! man oroar sig i onödan!

14. Hur gammal är du?
- Jag är fyller snart 18

15.Vad fick dig att börja blogga?
- Jag har alltid varit bra på att skriva av mig när jag är sur och så sen har det bara börjat.

16. Vilken är din favoritlåt?
- Jag har faktiskt ingen speciell mer än att jag lyssnar på mycket reggaeton just nu.

17. Vilken känd bloggare skulle du vilja va för en dag?
- Lätt Amir asså! Kissie kan dra täcket över huvudet!

18. Hur ofta sminkar du dig?
- Skall få in vanan att göra det varje dag, men ibland pallar jag inte.

19. Läser du någon av dina besökares blogg?
- Händer att jag kollar in sidan när dom skickar länken.

20. läser dina föräldrar din blogg?
- Ja det gör dom och det gör min farmor och farfar också!
 Det är ingenting som jag skämms över!

21. Vart bor du?
- Stjärngatan/Gråbo




Tack för denna frågestunden!
uvibjnlkmö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0