Händer då?

Hejsan,
I dag kom anna halv 9 på morgonen vilket gjorde mig jävligt arg:P
Men det gick över, Davve ovh Marion sov här i natt...
Mackan kommer in till stan idag och ger mig min massage som han lovade mig, haha, Vann över han i vändtia ,men han kunde inte acceptera det men fick mina priser ändå plus massagen idag då.
Ottilia kommer typ hit idag, hon börjar tröttna på landet nu, Först skall hon städa och Mackan skall gymma och Hanna lägntar hem:(
Kanske skall hem en liten stund eller något, hihi:)
Undra vad man skall göra idag asså...
Någonting hittar man väll på.
Ligga och kolla film och chilla galet, det låter som en jävligt bra ide!
Känner mig fett trött just nu men skit samma fetaste skallvärken med men de går väl över hoppas jag :)
Hanna Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0