Här har du min vän!

Nu skall du få höra varför jag är svidig min lilla vän!
Jag skickade till dig förut idag men accepterade inget svar på grund av att jag evt att du har praktik, mn tycker ändå du kan dra iväg ett sms senare när du slutat eller något, men får be min polare skicka till dig och skit och då passar det, det kan kännas jävligt taskigt, och dissigt!
Sen när du skriver att du inte orkar kolla av med mig gör ont i mig, vad tror du jag skall göra?
Åka ut till dig och personligen slå sönder dig? nejdå, ingenting absolut ingenting, det gör bara ont att du inte verkar bry dig så speciellt mycket mer!
Känner mig bortkastad, som om det vore nästa inne i spelet,
tycker att du kan tänka på detta även om jag vet att du aldrig mer kommer läsa detta!
uvibjnlkmö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0