Hårt brutalt och opersonligt!

Hejsan nu har jag bytt header eftersom min pappa inte riktigt gillade den andra.
Tyvärr blir den inte så bra för orkar inte jobba med den nu, så det blir en snabb bild.
Plus att jag inte har min externhårddisk inkopplad, men kan lova att göra om den den dagen jag orkar fixa hårddisken.
På söndag om 14 dagar har jag bott på gråbo i 1 helt år, bra från och till, men som sagt det blir vad man gör det till. Ångrar mig kanske att jag inte betedde mig riktigt i början eller över huvudtaget som gjorde så jag flyttade hit. Saknar verkligen att bo hemma asså!
Men tror inte det hade varit så bra om jag gjorde det, hade aldrig fått denna kontakten med mamma och pappa om jag fortfarande bodde hemma plus att jag tror knappast att jag skulle sköta skolan så speciellt bra då häller, vilket jag inte gör nu häller. Måste börja sköta mig nu, inte bra att skolka så här mycket som jag gör nu.
I morgon är det praktik, SUCK skall man orka ta bussen ner till lassis och sen hem igen och äta sen till jobbet, kan inte jobba utan mat i magen, men det skall nog bli bra skall ni se, här kommer lite bilder från mobilen :)
Hanna
yvbhijnlk
Anna
Hannas rätta jag!
lkj
ilhö
iöööo
ioöuyoö
uiopäö

Kommentarer
Postat av: Agge

Den här headern är såååå mycket bättre din fisgris.

Den gamla var ju mer ottilia än dig på.

2010-01-17 @ 20:10:13
Postat av: Hanna Lindgren

Haha aa denna e lite bättre, men skall göra om den mer har inte alla mina bilder på datorn precis. men det kommer nog när jag får tillbaka min bärbara!

2010-01-17 @ 21:46:01
URL: http://grippsgo.blogg.se/
Postat av: Anonym

skär bort billy bög, hahahah ! Fin din nya blogg blev älsk men du kallar dig sj bög om du tänkker efter :P

2010-01-18 @ 17:46:40
Postat av: Hanna Lindgren

Va?

2010-01-18 @ 18:01:40
URL: http://grippsgo.blogg.se/
Postat av: Anonym

din header, du pekar på dig sj med tröjan o tror du e gay

2010-01-18 @ 22:07:23
Postat av: Anonym

Naajs ju!

2010-01-18 @ 23:00:16
Postat av: Emma

Eejh! Min ogonsten ;P

2010-01-20 @ 13:43:28
Postat av: Hanna Lindgren

Hej min darling:)<3

2010-01-20 @ 13:46:29
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0