Hatar Skååne!


Grymt skön låt!

Varit i skolan idag, fyfan de e verkligen inte min dag idag sen en omogen liten fjolla som kallar mig för hora för ja hr glasögon, haha då finns det många horer på Gotland och speciellt dom som är äldre och får sämmre syn.. knas kille men inget mer att göra än att blocka för ja känner verkligen hur allt kommer braka ihop snart,
Veronica och moniqa började ta kontakt med mig idag vilket gjorde mig inte på ett så speciellt bra humör, utan blev bara mer sur, fan att man aldrig kan få släppa taget och blir i princit nertryckt och att jag knappt vet hur många fingrar jag har på händerna! jälvka skåne landet ! Skänk skåne till Danmark, men Danmark kommer inte gilla de läget att få landskrona men orka bry sig, dom är flera mil från mig och jag är högre upp än dom, !
 
Ottilia kommer sen, Davve kanske kommer sen Mackan kommer sen och Marion ligger och chillar i soffan...
Puss
Hanna Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0