Helspäckad dag...

Börjar med att säga att jag är jävligt stolt över dig morbror!
Ge dig nu bara fan på saken så kommer du klara detta!
Idag va jag hemma hos farmor och farfar och chillade galet, fick en massa tallrikar och bra och ha saker till lägenheten, Sen blev det middag på det, Kålpudding, mums men just nu så känns det inte som om jag vill tänka på mat asså! haha. Sen hem till sambo Marion och chilla med henne. Sen kom Lollo och hennes mamma Lotta hit och kollade på lägenheten och drack kaffe :)
Lollo stannade en stund så vi satt mest och chillade och snackade lite, Sen drog vi in till boendet för jag skulle ha en skarvsladd då sa Lollo skall du inte rammla då, och tror ni inte hon flyger omkull då? haha sen påvägen tillbaka så rammlade hon nästan utanför min port haha och jag höll på att dö av skratt! fyfan det va roligt!
Sen får man inte glömma att jag har varit duktig idag, jag har städat hela lägenhte, jag fick någon ny damsugare och fyfa vilket sug det är i den säger jag bara, tror jag råkade suga upp en plastpåse och sen sög den upp plastmattan, helt galet, den galna damsugaren haha.
Tråkigt idag Mackan har sin telefon avstängd, fråga mig inte varför...:(
Sen blev det film ps. I love you, så fin men orkade inte se hela, den är så hemsk!
Tankade massa låtar istället och fick dom två som jag ville ha så ger bara allmänt mycket kärlek till youtube just nu!
Badade och gjorde allt för mig själv, ansiktsmask rakade benen och bara njöt, hihi, det kan man behöva ibland, fixade mitt hår med prudukter som jag hade hemma och som dessutom också är sunt för håret. Så nu luktar jag gott!
Bokade tvätt tid idag också och om alla vill veta så skall jag tvätta i morgon 16:00 om det va en trevlig information!
Btw, måste berätta om min hemska upplevelse ikväll, jag satt vid datorn och sen hör jag som om det är någon i lägenheten så jag blir livrädd och sen ser jag att det bara är en väska som rammlar ner i klädkammaren!
Jo sen fick jag en namnsdagspressent av mamma, visst fick den lite före än vad jag egentligen skulle men det är en vit tröja som slutar i armväcken precis en som jag vill ha, har en blå sen innan men den vita är så grymt snygg! hittade den i HM kattalogen och ville beställa men mamma sa bara att den säkert kommer ut i affären men de trodde inte jag men se man skall tro på sina mammor! haha, Nu skall jag gå och lägga mig tror jag... Känner mig inte så speciellt trött men kan vara bra att sova ibland också!
Puss och godnatt

I miss you
Hanna Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0