Hilda

Fyfan va man gör bort sig ibland,....
Hu hoppas man absolut inte gör om det,
I morgon kommer älsklingen hem sen kommer den andra älsklingen hem på onsdagnatt och kommer till mig på Torsdag!
Fyfan vilken jävla bra andledning jag skall ha till att gossen har sin mobil av asså!
ÅÅÅH JAG SAKNAR ER!
Igår kom vi fram till att mitt ljudkort är trasigt.... hu fyfan va tråkigt, men skall kanske få ett annat av Grency, Skall leka med Lotta idag då, Mikaela också stark som inte röker... tummen upp på det men humöret är inte att leka med...
Fråga mig inte varför jag har lagt upp en låt text varje gång... Det 'r nog för dom är så bra bland annat och sen för att man får så mycket tankar i huvudet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

finfin blogg :)

2010-01-06 @ 23:01:49
URL: http://dduvetida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0