Inpuls grej

Hejsan,
Igår drog jag hem till någon Fredrik och träffade Anna, Marion och David :)
Sen drog jag vidare hem till Ottilia där Jenna och Tobbe va.
Jag trodde att jag skulle dö av skratt när tobbe retade Jenna.
Sen kom Josef och vi satt och snackade lite och drack någon öl och cider.
Sen blav jag så jävla trött så vi skulle se på en film men det slutade att jag somnade, jätte skönt,
Mina drömmar var dock dom bästa någonsin men i min verkligheten så skiter det sig bara!
Förstår inte vad jag gör för fel!
Skall KANSKE till alskog ikväll och chilla med Ottilia men inte säkert än.
uvibjnlkmö

Kommentarer
Postat av: ottiliahulti.blogg.se

Jenna: Skall du ha en rak höger eller???

Ottilia: Jenna det där är vänster.bland kan jag ju hahah!



I

2010-01-30 @ 23:20:28
URL: http://ottiliahulti.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha jo du ibland kan du xD

2010-01-30 @ 23:55:56
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0