Mackattack

Hejsan,
Börja med att Grannens internet börjar gå mig på nerverna.
Och Elgiganten också, fick sms igår kanske vid halv 7 på kvällen om att den kommit fram till service, asså två veckor senare koller den dit liksom.Helt sjukt!
Sen en veckas lagning sen två veckor tillbaka väl, alltså 5 veckor.
och om nio veckor är det lan igen!
Igår, Mackan kom hit och vi kollade på film och spelade guitarhero, ja var dock svin jävla trött, så när mackan drog så somnade Hanna med kläderna på! Skönt att sova 12 timmar btw ;)
Får se om han kanske kommer in till mig en stund i kväll eller så eller så kanske jag drar mig bort till ottilia :)
Har städat lite, har tre saker i disken och sen mitt sovrum. funderar på att fixa tillbaka mobleringen men ändå inte...
nej den får va så ett tag till :)

Pz Hanna Lindgren

Kommentarer
Postat av: ottilia

you my lovely bob girl<3333

2010-01-09 @ 15:17:13
Postat av: Hanna Lindgren

Bob girl?

haha

2010-01-09 @ 15:39:37
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0