natten är ung..

Shuuebiduue!
 sitter hemma hos mamma och pappa som sagt, känner mig jävligt nykter och undrar vafan man skall ta och hitta på nästa nyår, då man dock är 18!
Mamma och pappa bjöd hem lite folk hit som just nu är ute och badar balja och sen får man väl se när dom kommer... Kul kul, se när morsan och farsan dansa och alla andra... säger bara en sak... Jag knäcker dom alla på dansgolvet xD
Fett tråkigt Mackan skall upp om tre timmar... då åker han :( då skall jag klara mig utan han i en hel vecka... tråkigt nog, men hoppas att det skall gå bra, Ottilia kommer den 5 januari, så det är bara att börja räkna agar tills folket kommer hem!
Frågan är vad man skall göra nu, sugen på något men mår bara illa, Marion skall ringa snart eller sen och just nu så är klockan 02:49.
Lägntar tills min dator kommer tillbaka asså! Kärlek till den även om jag säger tvärrt i mot!
Sitter och lyssnar på fetaste festmusiken och känner med dans sugen men inte fan kan man dansa nej, mamma och pappa har sina polare utanför och någon jag inte alls vet om vem det är... tror knappast att jag skulle ställa mig och shaka asset haha det räcker med att jag har denna tröjan på mig.  I think he´s Gay! ----> haha dö skön men om man skall ta och kolla lite Fiiisbook och sen slänga sig i sängen och bara softa!

Början på det nya året 2010
 Döm aldrig någon innan du dömt dig själv

Pz Hanna Lindgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0