Palla när de laggar på cs!

Sitter här med Johan, vi har precis spelat lite CS.
Kul va det, Skall nog gå och knyta mig snart, skall se När hjärtat ringer så man kan gå och lägga sig sen eller om han redan sover.
I don´t know and i don´t care.
Kul idag när jag skulle ha ett glas mjölk till maten så va den ju djupfrusen! Jag är riktigt jävla sne på Gotlandshem nu asså och personalen som inte gör någonting men nu får jag ta i med hårdhanskarna. I morgon så skall jag hem till farmor och farfar, vi skall kolla igenom saker som jag kanske skulle kunna behöva till min lägenhet, och sen skall jag hjälpa henne att laga mat sen äter man gott :) Känner mig så jävla trött och tycker att jag har en ganska fet andledning till att vara det också. men nu ni, nu är det sängen som anropar mitt namn. En vecka kvar till skolan btw, och på Måndag kommer Anna, Sen Ottilia på Tisdag sen Mackan på Torsdag! mums ;) Nu rullar alla in och alla till mig också, Mackan kommer på Torsdag då blir det guitarhero så de bara heter duga! Sen skall jag tammifan lura till mig min massage!
Puss och godnatt
Miss you baby

Hanna Lindgren

Kommentarer
Postat av: Anonym

some one is in lööööööööööööööve;)!

2010-01-01 @ 22:53:39
Postat av: fsad

hihi vet inte..

2010-01-02 @ 00:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0