Playahead dör 1/3

Hejsan, orkar inte riktigt skriva så det blir ett snabbt inlägg.
Va i skolan idag, skulle ha möte men vi kom aldrig så långt, men men.
 Grency va i skolan och spelade för oss trodde ja skulle dö av skratt, plus att Eva skulle krama mig hela tiden och pilla mig på hakan, fick fan aldrig va ifred sen bråkade jag med Pär ( läraren)
Sen drog jag hem för ja hade ont i magen och sen kom Marion och sen kallade tvätten, Sen kom Mackan och vi kollade klart på Se upp för dårarna, sen började vi bråka som fan, bara stod och skrek på varandra typ, men det löste sig sen, sen blev det guitarhero, han vann hela tiden vilket gjorde mig surare och Marion tycker detta låter som om han  och jag varit gifta i 7 år xD
men men blev så jävla sugen på potatisplättar men nu får det hela bli potatismos till i morogn:)
Skall sova snart så puss och godnatt!
uvibjnlkmö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0