Sjung för allt du är värld

Åsikter om dessa olika skolor.


Christopher Polhem

 

Finns som sagt en hel del olika linjer inom den skolan, men känns som om jag vill gå flera stycken, men känner att den inte är någonting för mig.

 

Elfrida Andreé

Känns helt okej för mig, jag känner att jag vill gå omvårdnad, hålla på med ungdomar eller också kanske såna som är lite äldre, kanske bli en assistent eftersom jag har erfarenhet av mina vänner som sitter i rullstol.

 

Richard Steffen.

Känns också inte som att jag skall gå det eftersom jag redan vet vad jag skall gå men värkar som helt okej linjer.

 

Lövsta

 

Donner,

Jag gav Donner en chans i början redan och som sagt känner inte riktigt att dom kan erbjuda det jag vill.

 

Guteskolan.

Helt okej skola faktiskt, Grymt bra lärare och som verkligen förstår en, jag fick grymt mycket hjälp när jag gick där, men det är dock eleverna som är problemet i dagens läge, snobbiga fjortisar är fan ingen hitt!

 ------------
 Så nu är arbetet avklarat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0