Sjung för allt du är värld!

Hejsan, Sitter i Etelhem nu,
Ottilia städar och fixar lite medans jag bara sitter och chillar vid datorn, och skickar över låtar till Ottilias mobil:)
I morse när jag vaknade så orkade man bara inte leva men vafan skall man göra, Vaknade och var helt överlycklig kanske man skall säga, för jag äntligen fått min förklaring av mackan till varför han inte svarat på en hel vecka typ, men det funkade och så, sen har jag fått snaps glas av ottilias mamma haha dom ser ut som små söta skor! skiit sööta! sen fick jag några skedar, exakt vad jag behövde till min lägenhet, sen fick jag en julklapp av henne :)
Fick ett doftljus men fick också dock veta att mitt favoritljus har slutas tillvärkas :( Kiwi och jordgubb! MUMMA!
Plus att det första jag gjorde när jag vaknade var att läsa 16 sidor i körkortsboken, haha härligt det :P
Känns jobbigt det där med att man knappt får i sig någonting, jag fastar på knäckebröd nu förtiden...
Fyfan de e så jävla gott!
Skall hem sen och äta mer, och tror ni inte att klant Hanna glömmer korthållaren hemma eller?
fick låna 100 kr av Ottilias mamma så ja kan komma med bussen för vi skall åka stadsbuss också och dom är ju så jävla svidiga!!!
I morgon kommer Mackan hem och skall leka med mig :)
Fyfan va kul det kommer bli men så som jag känner idag så kommer jag bara dö av garv haha, som i natt det var helt tyst och sen börjar jag asgarva för jag bötjade tänka på när Ottilia rammlar i trappan och kämpar sig upp sen rammlar hon igen och sedan kämpar hon upp för det sista trappsteget! haha fyfan jag är så jävla skallslut asså, haha och det sjuka är att jag asgarvar åt mina egna skämmt! Det är ju ännu roligare xD  som sagt sen hittade jag denna bilden på facebook, denna bilden kommer från lanet med Mackan, Mikaela och Charlotte :)
Hanna Lindgren
Älskarf denna bilden på något sätt men tror nog mest för den ser så jävla busig ut  ;)
Kanske kommer ett inlägg till om mitt internet är på humör ikväll!
Puss
Hanna Lindgren

Kommentarer
Postat av: Isabell

Om du vill ladda upp en låt från youtube så ser du att precis brevid ikonen där du laddar upp bilder så står det HTML! Tryck på den, och sen går du in på youtube väljer ett klipp du vill lägga ut. Och sen står det webbadress och under står det bläddra in.

Du ska ta den koden så finns UNDER BLÄDDRA IN kopiera den och klistra in på HTML sidan. Och sedan trycker du på publicera inlägget.

Följ gärna min blogg i fortsättningen:D

2010-01-06 @ 22:14:11
URL: http://isabellduvet.blogg.se/
Postat av: ottilia

hanna is the best:D so FUCK the rest

2010-01-07 @ 03:03:33
Postat av: Hanna Lindgren

Taackar :)<3

2010-01-07 @ 22:06:43
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0