Skolan, dag 1

Hejsan, sitter i skolan nu och skall kolla på några tråkiga program,
Cpg
Elfrida andree
Richard Steffen
Lövsta
Donner
Gotlands hästgymnnasium
Guteskolan,
-----
Fyfan asså kännde bara att jag ville dygna i nattg asså, känndes inte alls som om jag skulle kunna somna.
Fick kalla ner Johan för att ha någon som sover breve mig, ibland så känns det som om jag bara behöver någon breve mig för att kunna somna!
Mackan kanske sover hos mig ikväll... Anna skall komma med filmer till mig så skall vi kolla på film :)
Det kommer bli skit kul men känner på mig att jag kommer somna!
Hu Känns inte all roligt att jag skulle få gå till skolan idag.
Sen efter skolan så blir det tyvärr inget gym, men jag och Marion skall dock på tre ärenden :)
Vi skall lite hit och dit, tur man har busskort! :)
Nej men får väl fortsätta kolla på dessa jävla sidor även fast jag vet vad jag skall gå.
Omvårdnad next :)
Plus att jag kan meddela att detta jävla internet är fan sämmre än vad jag har när jag sitter på grannens!
Hade till och med 4 staplar i gårkväll!
28 dagar kvar tills nästa lov! och då är det lan med 100 mbits!
Sjung för allt du är värld!

Pz Hanna Lindgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0