Söndag.

Hejsan, sitter i Etelhem nu. Har läst lite körkortsbok. Funkar men inte det roligaste man kan göra.
Känner mig stressad men ändå lugn. Vill bara dunka igång fetaste musiken!
Skall sova hemma i en vecka nu, Känns som om det behöver.
Saknar mamma och pappa.
I morgon så är det praktik och får väl se hur det blir.
Skall till läkaren också och få svar på mina prover.
Kanske kan slänga in en kompis tid med någon denna veckan men funderar mest på att bara vara hemma och ta det lugnt.Umgås med mamma och pappa.
Kanske läsa lite körkortsteori.
Får se om Marion följer med mig på torsdag till UM.
Annars får jag väl försöka sno med mig Ottilia eller någon annan.
Inte riktigt så att jag vill att mamma skall följa med mig men jag får se hur det blir.
Pappa fyller år på torsdag också. Så måste hinna köpa min smarta pressent till han, haha nu har Hanna kokat ihop det igen :)
Men men kära pappa de får du se på torsdag vad det blir :)
Idag är det prick en månad sen det var julafton, känns inte riktigt så men men,
Ottilia och jag chillade galet igår, det var mycket skratt:P
Var som sagt med Mackan också och när vi spelar guitarhero eller kort så spelar vi ALLTID om saker och ting vilket kanske inte är så bra men han vann i korten och det betydde att jag skulle diska åt han, men vafan så krävande var det inte. Men sen vann jag över han i Guitarhero på hard till och med!!! Och det betydde att Hanna skall få en helkroppsmassage :)
Pappa mobbade mig igår, han tror fortfarande att jag är tillsammans med Mackan men det behöver man inte alltid vara bara för att man umgås mycket. sådeså pappa:P
Åh idag har jag personaltid med Vonna, kan bli rätt så kul :)
Skall äta Tacos tror jag.
Sen kan jag kanske prata ut lite med henne om hur jag känner, och nästa söndag så är det saft och bullkalas hos mig för jag har bott på boendet i ett helt år :)
Marion kanske kommer förbi och hämtar sina saker.
Jag hatar verkligen när folk lånar kläder av mig, känns som om jag inte har någon koll på det och sen kanske man råkar spilla något på de eller så.
Men snart skall jag dra tror jag.

Kommentarer
Postat av: monica

Puss på dig. kram M

2010-01-24 @ 16:56:58
Postat av: Hanna Lindgren

Puss

2010-01-24 @ 18:06:49
URL: http://grippsgo.blogg.se/
Postat av: mimmi

Hoppas du haft en bra dag!

2010-01-24 @ 19:02:26
URL: http://mjmw.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jodå själv då?

2010-01-24 @ 23:35:01
URL: http://grippsgo.blogg.se/
Postat av: mimmi

ja de var helt OK

2010-01-26 @ 20:06:38
URL: http://mjmw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0