Strength And Honour

Hejsan är hemma hos ottilia nu :)
Så skönt att få träffa henne igen! Det var grymt länge sedan...
Mycket skratt på en sådan liten tid, Tror jag skall ner och ränsa kylen lite lätt och sen gå och lägga mig.
I morgon så skall jag personligen Hanna Lindgren läsa körkortsboken tråkigt nog men det behövs verkligen!
Ottilia skall städa och som vanligt så blir det en kopp med choklad.
Ottilia kallar mig för porrig skolfröken när jag har mina glasögon på mig, Gay humor!
Sen skall vi in till stan och chilla galet, Om man får tag på mackan i morgon natt... vilket man bara sitter och hoppas på!
Han kanske skall fixa ottilias dator.
Förut när jag låg i sängen och pillade på en parfym och skulle lukta på den samtidigt så fick jag en droppe i näsan och fyfan asså haha det va värre än en överdos på nässpray!
Snacka om att jag har fått gladiator på huvudet asså!
men som sagt min man!<3
min man!

Hanna Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0