Who who who!?

Hejsan sitter hemma hos Johan nu och skall sova här eftersom det spökar i min lägenhet!
Försöker få kex av johan :) går inte så bra dock :(
Jag och Anna snackat mkt om vilken linje vi skall gå... blir nog bra tror jag.
Fick gå hem från jobbet idag, tror verkligen att det är någonting som går nu asså, kännde mig fett dålig :(
Fick mitt internet idag men det gjorde inte en sån stor skillnad, Det funkade inte, frågan e om man kan ha 100 på gårbo eller inte...
Johan skall häjälpa mig i morgon, Ny brud in på boendet den 1 Februari, Se va de e för mupp.
I morgon e de skola... suck, tråkigt utan dig, Men klarar mig nog
Se vad som händer sen.
Skall övertala johan att få äta bragokex nu, han kom med kärleksmumms men de gick inte sen kom han med chessrutor, men nej det dög inte det häller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0