Far och son?

Godmorgon, midsommar rockade fett!
Men vi pallade bara sova en natt.
Sen kom vi hem och jag drog hem till mamma och pappa skit mysigt, grillning och sen spelade vi badmintin på kvällen, men sen var jag så trött vid halv 12.
Sen igår hände det inte så mtk, jag var på gymmet med Emma, var på fett brännaren i en halvtimme,  känner mig jävligt duktig brukar stå ut i med någon minut bara, men varmt var det! Se lagade jag och mamma mat tillsammans, mumma va gott det var och sen drog jag till Gråbo och chillade lite, kollade på solsidan.
Sen hem och kollade på 2½ man, grymt kul sen kom syrran hem och då åt vi glass och kollade på film, men vi orkade inte vi skulle upp tidigt båda två.
Idag blir det far och son dag, men det blir en Far och Dotter! Kommer bli skit kul, tror att vi kommer behöva det för att pappa jobbar så mycket och när han väl inte jobbar så är jag inte hemma! Så denna dagen ser jag faktiskt fram i mot! Sen på kvällen så skall hela familjen dra och grilla, vet inte än bara men vi kommer hitta ett mysigt ställe! Denna dagen kommer bli super bra, känns inte som om någonting kan gå fel nu, förutom att jag har lite ont i halsen men det går nog över snart, men nu skall jag fixa mig i ordning, puss


blogg

Kommentarer
Postat av: Agge

Du kör faktiskt bra !

Plugga lite teori nu i sommarvärmen så kör du ensam till hösten...

2010-06-28 @ 18:42:50
Postat av: Agge

Krya på dig <3

2010-06-30 @ 10:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0