Fredag,

Hejsan.
Igår så fixade jag och mohammed min dator, eller ja, jag har xp nu och båda mina högtalare funkar nu, Så nu skall jag bara köpa Molly skruvar och lägga  ner i grannens brevinkast! haha, Nej så galen skall jag nog inte vara. Men det känns skönt. Jag som tänkte skita i skolan idag för det regnade, men det blev ändrade planer för Marion och Jonas kom och väckte mig.
Så cyklade vi igenom hela stan för att vi skulle vara nere vid tröjaborg, men precis när vi är vid lassarettet så står pär där och säger att vi skall vara i skolan så tre elever vägrar totalt men dä kör han oss till skolan med cyklarna där bak. Sen fick vi veta att vi skulle inte börja förens klockan 9 och sen skulle vi delas in i grupper men hela min marion och jonas grupp försvann och sen kom en lärare och dampade sönder på oss. Men vi klarade ut det tillslut!
Marion det äcklet lurade i mig att man skulle hälla salt på sniglar och så dum som jag är så gör jag det och dom bara smälter, äckligt, jag mår inge vidare nu pga henne!
Skall till frisören sen vid halv tre. ingen aning hur jag skall göra med håret, eller jo en liten plan.
Lämnade in min telefon på elgiganten i går också. haha den kan behöva lite kärlek från annat folk :P
Sen igår när mohammed ringde com hem så började snubben i telefonen yra och helt plötsligt så stängde han av min raoter! Så nu måste jag sitta på sladd så det är sladdar precis över hela golvet, men jag och mohammed skall fixa i ordning allting på lördag, och då tror jag nog att jag komemr åka på en städning för familjen kommer komma!
Men det kan behövas annars också!
Haha dagens var bara förut asså! Johan rammlade med foten i ett hål och rammlade om kull och började rulla haha aj fyfan va jag skrattade, så jävla synd att man inte kunde få det på film asså!
Nej nu skall jag nog planera att jag skall hoppa in i en dusch!
Puss

blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0