Jobbigt!

Hej. Fyfan vilken jobbigt dag det har varit idag! Ingenting har gott som jag vill! Min cykel är helt cp och har ingen aning när den blir lagad. Kul när man behöver den varje dag! Så nu har jag fått lånat Marias cooling cykel tills i morgon. Skall kolla på studenten i morgon. Men har inget sug till att gå ner, vill som sagt ha min cykel! :O tog mig en cykeltur i lägenheten idag. Dåligt utrymme när man skulle svänga, men annars helt okej :p. Jag och Marion drog och träffade Gustav förut och snackade lite skit och nu ligger man helt jävla utslagen på soffan och funderar på vilken film man skall se ikväll! Och att jag skall gå och lägga mig snart så att man kommer upp i tid till skolan i morgon! Men nu skall jag kolla några låtar sen blir det till att förbereda sig inför sängen :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0