Lever upp nu!

Hejsan! Nu har jag nog varit i ide allt för länge! Men vafan skall man skriva när jag knappt gör någonting om dagarna! jag och marion skrattar sönder och njuter av livet! I morgon fyller charlotte 17 och jag har haft min blogg i ett år!
fredag drar jag ut och firar min midsommar med Marion och jonas!
Kommer bli grymt jävla kul! Så alltså så kommer jag inte skriva fredag till lördag... kanske söndag om ni har tur!
kommer det kanske upp nya bilder annars så får ni kolla upp dom på facebook!
Skall ut till farfar och jobba i morgon! Kul:D Sen skall jag fira Charlotte :)<33
Sen skall jag nog hem och duscha och packa ihop det jag måste ha med mig.. sen skall typ Ronjah sova hemma hos mig. :)
Får se om charlotte också följer med ut! Skulle vara skit kul faktiskt!
Nej tummen upp för detta!



Grattis Charlotte Angelica Ekström på 17 års dagen! Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0