Ottilia Hult!

Hej gumman! Jag vet inte alls vad det har varit med mig nu på jätte länge, men nu när jag blickar tillbaka och ser på bilderna på oss så lägntar jag till en underbar sommar med dig!
Vet inte riktigt hur jag skall förklara mig, vet inte ens om det går, men jag saknar alla roliga minnen med dig!
ingenting kan skilja oss åt! Du får mig alltid att le. Du finns alltid där och tröstar mig och låter mig gråta ut i din famn och du stöttar mig alltid till 100% Det finns inte ord till hur mycket jag uppskattar dig! Men jag älskar dig otroligt mycket!


Kommentarer
Postat av: Anonym

GUMMAN<3 JAG SAKNAR OCH ÄLSKAR DIG SÅ IN I HELVETE!!!!!!!!!! :'(<3333

2010-06-03 @ 15:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0