Skolan som vanligt :P

Hej och hå! Nu har det inte varit blogg skrivande på grymt jävla länge!
Snart slutar skolan! As skönt!
Igår gick typ min externhårddisk sönder, så jag kan säga att jag är grymt jävla besviken! alla jävla bilderna är nu gone forever! :(
Men den kanske går att rädda! Skall kolla på det på Torsdag! Sitter i skolan och lyssnar på när Veronica sjunger, som hon skall göra på avslutingen! Ingen aning om vad som händer. skall dra och fixa lite stuf med morsan idag, sen blir det väl till att ligga hemma och deppa sönder hela jävla livet!
aja vi får väl se vad som händet, Mi och Ottilia drar till gbg snart och Marion skall jobba så det blir väl till att ligga hemma och läsa körkortsteori. Får något gjort i alla fall, emn inte kul, vill dock hellre jobba!
Men men vad skall man göra då när man inte får något!?
Men nu skall jag på rast! Peace!


blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0